Banzai punta sulla moda online.

ITA/ Banzai, società italiana quotata a Milano da febbraio, continua con il suo piano di acquisizioni nel mondo di Internet. Per rafforzare il potenziale di SaldiPrivati e Mami (già presenti nel suo portafoglio), attraverso un’operazione finanziaria fa confluire un ramo d’azienda di Buyonz Group, (società italiana che dal 2011 opera nel settore della moda online). Con Mybrandz.it e Mykidz.it, Banzai consolida la sua posizione nel settore dello shopping online italiano.

saldi-privati

ENG/ Banzai, the important Italian Internet company (from february quoted on Milan Stock Exchange), continued with their plans of aquisition on the Internet world. With the last financial operation, Banzai aquires by Buyonz Group (the Italian e-commerce company since in 2011) Mybrandz.it e Mykidz.it for supporting their e-commerce platform SaldiPrivati (man, woman, and accessory product) and Mami (for kids). Banzai with this operation intend reinforce its position in the Italian online shopping.

Fabrizio Chiara

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s